8.1.2005
Dobrý den,
Na základě našeho rozhovoru na výstavě Aquatherm 2004 (M.Haasová
osobně) zasílám dle dohody pár fotografií použití izolace pro doplnění
Vašich referencí.
Tento izolační materiál byl použit pro izolaci určitých stragetických
částí karoserie vozidla Tatra 613 jako náhrada původně aplikované lepené
vrstvy minerální vaty překryté hliníkovým kašírováním. Důvodem použití
tohoto materiálu byla (samozřejmě krom jeho udávaných vlastností)
zejména jeho velmi snadná zpracovatelnost, jednoduchost aplikace a v
neposlední řadě též výsledný vizuální efekt, který je oproti původnímu
řešení se skelnou vatou absolutně dokonalý.
Jak je vidno z fotografií, byl použit především jako tepelná izolace
předního topného kanálu pod čelním oknem, a to jak ze strany
zavazadlového prostoru, tak z přístupných částí strany přístrojové
desky. Dále byl použit jako izolačně-odhlučňovací pro krytování
motorového prostoru - pro výplně kapoty motorového prostoru včetně
kanálu sání chladícího vzduchu a pro obložení krycích plechů
oblasti motorového prostoru - boků vnitřních stěn zadních blatníků,
části zadní příčky karoserie a spodních podélných krytů stran motoru.
Montáž byla provedena výhradně lepením, a to na suchý odmaštěný povrch
pomocí kontaktního lepidla CHEMOPREN (firma Henkel).
S pozdravem
Radek Žáček, Žatec
TATRA KLUB CZ v AčR
|